De-a lungul anilor, domeniile noastre de expertiza au crescut substantial. De la comercializarea de aparate de sudura si consumabile, am ajuns sa oferim o gama extinsa de produse si servicii: service, mentenanta, roboti de sudura colaborativi, masini CNC, etc . In 2017, am deschis punctul de lucru la Cluj-Napoca, avand ca obiective principale consolidarea pozitiei noastre pe piata si proximitatea fata de clienti, pentru a raspunde cat mai rapid solicitarilor acestora.
CULTURA COMPANIEI
Cultura companiei noastre este in mod categoric orientata catre oameni si performanta. Respectam, apreciem si sprijinim fiecare membru al familiei Bendis. Fie ca vorbim de angajat, client sau furnizor, pentru noi, toata lumea conteaza.
De aceea noi suntem interesati de construirea unui mediu de lucru placut, profesionist, unde vii cu drag, iar colegii sunt mai mult decat simple cunostinte, sunt prieteni, un mediu de lucru care incurajeaza calitatea muncii, comunicarea deschisa, transparenta, respectul, evaluarea corecta a performantelor, un mediu de lucru care aprecieaza oamenii seriosi, implicati, ghidati de principii si valori, cu reale abilitati de comunicare.
VIZIUNEA COMPANIEI
Vrem sa devenim o companie exceptionala, sa fim prima alegere a clientului in materie de echipamente, accesorii, consumabile de sudura, mentenanta si service.
Rezultatul e ca suntem mandri de a avea in echipa noastra cei mai motivati si responsabili oameni din industrie. Oameni competenti si axati pe gasirea de solutii optime, implicati sa identifice si sa satisfaca nevoile tot mai diversificate ale clientului, incurajati sa-si exprime opiniile si sugestiile in mod deschis si autentic, sprijiniti sa preia initiativa, respectati si recunoscuti pentru rezultate si dedicare.
Suntem mandri de a avea colaborari strategice, durabile si de succes cu furnizorii nostri. Colaboram cu cei mai buni profesionisti din industrie, preocupati de dezvoltarea si bunastarea clientilor si a caror valori graviteaza in jurul calitatii produselor, increderii, respectarii angajamentelor, orientarii spre client si performanta.